Tiedote: Tuote-erän 42323-420830 takaisinveto haulikonpatruunalle RC Hyperfast Camo Steel 12/76 34g 2 3,81mm

Takaisin uutisarkistoon

ASELIIKE MARKUS REMES OY

Vihikari 3

90440 Kempele

Sähköposti info@remes.fi

11.2.2020

TUOTTEEN TAKAISINVETO

RC Hyperfast Camo Steel 12/76 34g 2 3,81mm haulikon patruunassa virheellinen merkintä 12/76-hylsyssä. Tuote-erän 42323-420830 takaisinveto.

RC Hyperfast Camo Steel 12/76 34g haulikoon 3,81mm (engl. 2) hylsyssä on tehtaalta lähtiessä virheellisesti merkintä 70mm tuotantoerässä 42323-420830. Eränumero löytyy patruunarasian pohjasta läpän sisäpuolelta. Erän tunnistaa myös tukkulaatikon päästä näkyvästä vihreäsävytteisestä tuotetarrasta. Valkoisella tarralla varustetuissa muun tuotantoerän sekä aikaisemmin Suomeen tuoduissa patruunoissa on ollut oikea merkintä. 70mm merkintä 12/76-patruunan hylsyssä voi aiheuttaa vaaran mahdollisuuden erityisesti vanhemmissa pienemmän koeponnistuksen 12/70-aseissa eikä kyseistä patruunaa tule käyttää niissä missään olosuhteissa! Erä on tuotu Suomeen kesällä 2019. Myyntirasiassa on näkyvillä kummassakin päädyssä, että kyse on 76mm Magnum -patruunoista. 12/76-patruunoiden hylsyissä sekä näissä virheellisen erän patruunoiden hylsyjen kyljessä olevat painatukset ovat mustat. Oikeissa 12/70-patruunoissa hylsyjen painatukset ovat valkoiset. 12/76-patruunat on pakattu 10 kpl rasioihin. 12/70-patruunat on pakattu 25 kpl rasioihin, ja rasia on yleisilmeeltään vaaleamman vihreä.Tuotantoerän 42323-420830 RC Hyperfast Camo Steel 12/76 34g haulikoon 3,81mm (engl. 2), joissa on virheellisesti merkintä 70mm hylsyssä, pyydetään palauttamaan jäljellä olevat patruunat myyjäliikkeeseen. Myyjäliike palauttaa asiakkaalle rahat takaisin.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Aseliike Markus Remes Oy

Patruunarasia ja virheellisesti merkitty patruuna.

Virheellisesti merkitty patruuna sekä patruunarasia, jonka pohjassa näkyy kyseisen patruunaerän eränumero.

Tukkulaatikko, jossa näkyy patruunoiden eränumero.

Kyseisen patruunaerän tukkulaatikko, jossa näkyy patruunaerän eränumero.

12/70- ja 12/76- RC Camouflage-teräspatruunoiden ero.

Aiheeseen liittyvää

Metsästys, Uutiset  |  07.06.2016

Uudet nettisivut auki

Sisältö on vielä työn alla, mutta sivustomme on kokenut mittavan uudistuksen ulkoasun puolesta ja teknisesti. Nyt sivuston päivitys on helppoa, ja se skaalautuu oikein kaikissa päätelaitteissa.

Metsästys, Lintuharrastus, Uutiset, Urheiluammunta  |  08.06.2016

Remes Riihimäen Erämessuilla

Tulimme ulos hallista. Tervetuloa osastollemme 513!

Metsästys, Uutiset, Urheiluammunta  |  03.08.2017

.17 HMR kiväärit metsästäjien käyttöön - CZ 455-pienoiskivääri Riistan toimituksen valinta

CZ 455-pienoiskiväärit niittävät mainetta asealan testeissä. Lue miksi!

Metsästys, Uutiset  |  29.08.2018

Hirven metsästys alkaa - Valitse sopivin kiikaritähtäin

Hirvijahtiin tarvitaan kunnon kiikaritähtäin. Varma valinta ovat Meopta ja Nikko Stirling -tähtäimet.